Ik heb een vraag over mijn zorgrekening, waar kan ik die stellen?
U kunt ons mailen met al uw vragen of opmerkingen over uw rekening. Dit kan op rekening@knomc.nl. We zullen uw mail zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Waar kan ik mijn auto parkeren?
U kunt kosteloos parkeren op het parkeerterrein voor het KNO Medisch Centrum.
Mochten alle parkeerplekken in gebruik zijn, is er aan de achterzijde van het gebouw ook een parkeergelegenheid.
Wat moet ik meenemen naar mijn afspraak?
U moet voor uw afspraak de volgende zaken meenemen:
- De zorgpas van uw zorgverzekeraar
- Uw afsprakenkaart
- Een geldig identiteitsbewijs (paspoort, rijbewijs, identiteitskaart of verblijfsvergunning)
- Lijst van medicijnen die u gebruikt, of de medicijnen zelf
Hoe kan ik mijn afspraak verzetten?
Wilt u een afspraak verzetten of afzeggen? Neem dan altijd telefonisch contact op. U kunt online geen afspraken afzeggen of verzetten. Als u uw afspraak op tijd afzegt, dan kunnen we in uw plaats een andere patiënt helpen. Als u dat wilt kan er ook meteen een nieuwe afspraak gemaakt worden.
Waarom zou ik kiezen voor het KNO Medisch Centrum in plaats van het ziekenhuis?
Omdat wij ons focussen op KNO-heelkundige zorg, weten we wat er allemaal nodig is om u sneller en beter te kunnen helpen. Dit hebben we zo goed geregeld dat onze zorg in veel gevallen veel beter is geregeld dan in een ziekenhuis.
Is het KNO Medisch Centrum ‘corona veilig’?
Het is volledig veilig om het KNO Medisch Centrum te bezoeken. Er is voldoende ruimte om afstand te houden. Daarnaast hanteren wij een strikt protocol om uw veiligheid te waarborgen. Klik hier voor onze coronamaatregelen.
Wat voor medisch specialisten werken in het KNO Medisch Centrum?
Ons behandelteam bestaat stuk voor stuk uit ervaren KNO-artsen met allen een specialisatie in een bepaald deelgebied. Alle KNO-artsen zijn ook werkzaam in het ziekenhuis. Door deze korte lijnen, kunnen ze u erg goed van dienst zijn. Klik voor meer informatie op ons behandelteam.
Wordt de behandeling vergoed?
Als u verwezen bent door uw huisarts of medisch specialist, worden alle behandelingen in het KNO Medisch Centrum vergoed door uw zorgverzekeraar. Uiteraard dient u wel rekening te houden met het wettelijk eigen risico. Als uw verzekeraar niet de volledige behandeling vergoedt, wordt het gedeelte dat niet vergoed wordt door ons kwijtgescholden. Buiten uw eigen risico hoeft u dus nooit bij te betalen.
Hoe kan ik een klacht indienen over mijn behandeling in het KNO Medisch Centrum?
We proberen u zo goed mogelijk te behandelen. Indien u toch niet tevreden bent over onze behandeling, kunt u een klacht indienen door een mail te sturen naar info@knomc.nl. De betreffende KNO-arts zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit met u te bespreken. U kunt zich ook wenden tot een onafhankelijke klachtencommissie of de Geschillencommissie Zorg. Klik hier voor meer informatie